Följa hjärtat eller hjärnan?

Alltså nu har jag fått nog. Jag brukar inte önska människor något ont men nu har det banne mig gått för långt! Nu hoppas jag faktiskt att det inträffar för det du gjorde är inte okej, någonstans. Vad hände med att vara en god förebild? Nej, nu får det vara nog. Minns inte när jag var såhär arg sist.


Nog om det. Vet ni vad jag ska idag? Jo, jag ska veterinär besiktiga mitt lilla föl, eller än är hon ju inte min men förhoppningsvis i denna vecka. Alltså, jag är inte nervös eller någonting. Kan nog inte fatta att det är på väg att hända, det känns så overkligt på något sätt. Att om några dagar står jag förhoppningsvis som ägare. Ägare: Louise Dalerhult. Ja, det låter bra och det känns bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-27 @ 19:29:41
Postat av: pernilla

har tänkt på de hela dagen och hållt tummarna för din skull! <33

Postat av: Ullis

hur gick de?! <3

2009-04-28 @ 08:13:27
URL: http://coldasiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback