Jag skulle ljuga om jag sa att det inte gör ont.

Så, nu är maten till den lilla krabaten inhandlad och hon fick även en fin lila grimma. Känns helt konstigt att gå och handla sånt, känns lite som man ska få en bebis i familjen och det är ju faktiskt nästan så. Mamma är typ helt i extas och springer runt på jobbet och berättar att hon ska bli hästmormor. "Bara" typ 53 timmar 19 minuter och cirka 48 sekunder kvar, hihi.


Häromdagen så åkte Sarah med mig och hon tyckte nog inte jag körde särskilt stabilt..Känns ju bra att jag har haft min körkort i snart tre veckor och redan har tappat känslan. Hon klagade på mitt val av växlande, hehe. Men liksom jag brukar ha ganska hög musik så då hör jag ju inte hur motorn låter så jag brukar växla ner när bilen börjar skaka. Jo, men det låter väl stabilt? Sen är det sån härlig känsla att stå vid rödljuset, först och få rivstart och komma före alla andra. Tävlingsmänniska? Javisst, men sen håller jag faktiskt hastigheten tillskillnad från alla andra som kör bil i Malmö. Jepp, lagliga Lollo.


Mitt kall kanske?

Kommentarer
Postat av: pernilla

lila?? lollo, blått! ;O jag längtar tills på lördag så jag dör! :D:D:D ska bli jätteroligt :D:D:D måste berätta en massa saker för dig :D roligt värre ^^ vi får väl höras av på lördag om typ tid osv, för ja räknar med att du kör mannen! ;) lycka till på tävlingen <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback