Just stop, please.

Alltså kan man få hjälp med sina störda drömmar eller? Jag skrev ju i förra inlägget att jag hade gått upp mitt i natten för hemtelefonen hade ringt och Snuffe hade börjat skälla, för att titta på bilen. Men nej det hade jag tydligen inte alls gjort. Pappa hade inte ens ringt för han kom hem så sent. Alltså jag hade kunnat svära på att jag hade gått upp. Faktiskt ganska läskigt. Drömmarna blir värre och värre. Dem måste få ett slut.


Idag är det ju första april och som vanligt måste jag ifrågasätta sådana här dagar. Varför finns den liksom? Så sjukt onödig och det är ju inte ens kul när skämten bara blir grövre och grövre. Lyssnade på NRJ imorse då dem ringde SOS alarm, på skämt. Vad e det för SKÄMT?! Tänk på alla tonåringar som lyssnar på det och tycker det är lagom coolt och som kommer göra samma sak. Hörde en gång att 8 av 10 samtal till SOS bara är på skämt. Har folk inget liv eller?! Nej, det verkar ju inte så i alla fall. Men jag hoppas innerligt att det var ett skämt att dem ringde till SOS. Verkligen ett jättekul skämt, eller inte det neh.



Ett skämt ska vara roligt så man kan skratta åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback