Make a change

Idag ska jag göra något jag aldrig har gjort förut. Jag ska ställa in min hoppträning för att jag ska plugga. Har ni hört på maken? Det har aldrig hänt innan men det är nog bäst så. Ganska komiskt ändå att när jag gick i skolan och ibland hade fyra prov/uppgifter i veckan, då fanns det inte en tanke på att hoppa över en träning men nu när jag har ett prov, teoriprov, denna vecka så hoppar jag över. Jaja känner att jag inte riktigt har läshuvet med mig så det blir nog bäst såhär.


Något annat ovanligt som jag också ska anmäla mig till en dressyrtävling nästa helg. Vad är det som händer med mig egentligen? Jadu, jag vet inte riktigt.


Kommentarer
Postat av: perniillaa

jag ska med på tävlingen! när?? :D

2009-04-07 @ 12:04:11
Postat av: Sarah

När? :D hoppas lördag!!!!!!!!!!!!

Postat av: Ida Ståhl

Du kommer klara provet gallant. Har du klarat en tenta på universitetet är teoriprovet en piss i nilen ;)

Good luck my friend!

2009-04-08 @ 10:18:49
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback