Mumsigt

Imorgon är det fett ös medvetslös! Eller ja, inte medvetslös men fett ös ska det minsann bli. Jag och några av mina vänner ska på studentfesten där tio korridorer har fest, sjukt kul. Jag hoppas på en kanonkväll med mina vänner. Och Filip har äntligen tatt sig i kragen och fyllt en vattenmelon med vodka, mums! Camilla frågade mig vad jag skulle dricka så gav jag henne en sådan där blick som säger allt. Hon skrattade lite och suckade sedan uppgivet och sa något liknande med att "när ska du gå vidare från din vodka/BRAVO apelsin juice?" Jadu, min vän. Den dagen jag börjar dricka något med kolsyra eller när jag blir bjuden på en godare drink av någon hunk. Tills den dagen kommer, så håller jag mig till min vodka/BRAVO apelsin juice.


Ur boken Små citroner gula:


"..men det var en sak att sakta, millimeter för millimeter, komma över honom. En helt annan att gå vidare. Inte bara att desperat slänga sig i armarna på någon för att bevisa sin självständighet, utan att bli kär. I någon annan. Tanken kändes fortfarande absurd"



Tack för dem varma välbehövda kramarna igår av mina underbara vänner. Vad skulle jag ha gjort utan er?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skulle vi ha gjort utan dig?

Postat av: anna cecilia ;)

Suck kvinna, bravo och apelsinjuice, är ingen drink, det är en grogg som förstör det fina i juice:) och dessutom är det fullt ös medvetslös för mig och du ser till o få hem mig^^

2009-04-25 @ 01:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback