Om du bara visste..

JAAA.

Hon gick igenom!! Min lilla sötnos Alpha. På fredag blir hon min och då kommer dem första bilderna upp på mig och henne. Overkligt, det är det ordet jag får fram. Samtidigt som jag känner lycka, en av dem högsta lyckorna jag någonsin har känt. Som sagt på fredag, jag längtar.


I ju med hästköpet kände jag att då får jag ta lite extrapass på Bauhaus så här jobbar jag häcken av mig. På torsdag har jag jobbat elva dagar i streck och sen blir det jobb på söndag igen. Om jag inte ska leva på vatten och bröd typ så får jag minsann göra så. Tänk när jag kommer titta tillbaka på denna tiden om tio år, då kommer jag nog inte fatta hur man kunde jobba helger. Men det är så man får göra när man ännu inte har någon utbildning. Tragiskt men sant. Men vad gör man inte för sin häst?


Kommentarer
Postat av: Emelie...

Jeeejjjj! Grattis :) Gud va kul att hon gick igenom! Ska bli intressant att få se de lilla livet en dag :) Kram

Postat av: pernilla

jag vet att det kommer bli bra! jag känner det på mig! du o alpha kmr gå långt! och om du nån gång behöver hjälp med något, så e det bara att fråga! <33

2009-04-28 @ 18:08:26
URL: http://vvibb.blogg.se/
Postat av: Ullis

wiiiiiiiiiiiiiiiiie gud va kul för dig! :D grattis! =)<3

2009-04-28 @ 22:22:31
URL: http://coldasiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback