She holds a key

Denna helgen = underbar.

I fredags var jag och tittade på sötnosen igen och filmade så min tränare kunde säga vad hon tyckte om det lilla fölet. Denna gången var hon mycket mysigare och keligare. Men fortfarnade med mycket liv och rörelse. Folk säger att jag är galen men jag kallar det att följa mina drömmar och göra allt för att uppnå dem. Så snart får förhoppnignsvis Snuffe ett syskon, i juför sig i ungefär åtta gånger störra version än sig själv men ja, ett syskon iallafall =)

Lördagen började med en tur i bokskogen, mysigt. På kvällen var jag och Camilla i Lomma, mysigare än mysigast. Satt och tittade på solnedgången, någon spelade skön musik och vi åt våra mums mums. På något sätt vet man att man passar ihop. Jag vet att jag och Camilla passar, vi tänker precis lika dant och vi har varit med om liknanade saker i livet. Våra band är starka<3

Idag var det hopptävling med Flisa! Första klassen resulterade i fyra fel, totalt mitt fel. I andra klassen blev vi dubbelnolla! Tyvärr räckte inte tiden till placering, men nu är vi på gång igen och jäklar vad vi var tagagde! Nu kör vi på igen Flisa, starkare än någonsin.



Min absolut bästa vän Lizette






Camilla<3


Jag och Flisa<3



Kommentarer
Postat av: Camilla

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback