Skratta eller gråta

Torsdagar brukar innebära att jag tränar tre hästar och kalorierna bara rusar iväg. Men igår var det annorlunda, då red jag inte en ända. Kändes faktiskt konstigt men så var det, så passade på att köra så mycket som möjligt. Dock gick det väl inte så jättebra ibland..I malmös storstad fick jag tvärnita för ett rödljus för jag trodde att bromsen tog bättre än vad den gjorde..
Pappas kommentar: AAAh, alltså jag hoppar av bilen nu Louise och går hem! Det e f*n så mycket säkrare.
Jahaja..Inte så stabilt. Men jag skulle ju bli mer bestämd i min körning sa min körlärare ju, fast kanske inte åt det hållet i ju för sig. Men men.

Sen har även jag fallit för trycket att gå på sådan där studio där dem fotar en och sminkar en. Ja, jag tänker då absolut inte bli modell, inte för att jag någonsin har funderat på det men ändå. Visste inte om jag ville sjunka genom gjorden när jag stod framför kameran eller skratta ihjäl mig. Resultatet kommer senare. Sarah ska vara modell nästa vecka på studion för hon är så vacker. Grattis min vän!<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Mucho!! dina bilder blev asfina!! så himla vacker! När ska du kunna förstå det?! :D Älsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback