Snabba bud

Aw, hon är så söt! Jag hoppas innerligt att detta är början på en underbar saga...

I natt sov jag faktiskt riktigt bra, händer inte alltför ofta men det var riktigt skönt. Vaknade av mig själv klockan sex, Snuffe kom och gosade lite, jag låg och funderade lite sen bestämde jag mig för att gå ut och gå en runda innan det var dags för jobb. Det är okej att gå men det ska bli så skönt när jag kan springa på mornarna, känns liksom mer som man får något ordentligt gjort då. Så nästa vecka ska jag och min moster ta oss i kragen och åka till löplabbet och köpa dem perfekta joggingskorna. Klarar mitt ben då inte av det så är det ju inte skornas fel iallafall och DÅ ska jag gå till en sjukgymnast och göra min mamma glad. Har någon något tips på någon bra sjukgymnast? Jag har bara haft dåliga så jag antar att det är det som får mig att inte vilja gå dit. Känns ju liksom inte lönt att gå dit när det inte blir bättre och dem behandlar en som om man vore en gamal tant och orkar lyfta på benet tre gånger och sen borde man vara dödstrött. Nejnej, det är inte rätt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback