Soffan var och förblev hel

Till en början vill jag bara säga Tack till alla som förgyllde min helg! Ni är underbara. Och soffan var hel. Det var nog tur för mig det annars hade det nog varit nära slutet för mig, kanske inte riktigt så illa men inte långt där ifrån. Det enda som gick isönder var en skål och såklart var det en skål som var av ett särskilt märke..Vi har verkligen inga jättedyra saker i köksredskap men jo, så klart den skålen. Men jaja, det hade kunnat hända när som helst. Jag var verkligen överallt och ingenstans kände jag. Haha men det är så det ska vara. Pratade, dansade och natten avslutades med att ligga på studsmattan med J och titta på stjärnorna, underbart. Önskade att tiden kunde stanna för ett tag.


Jag och Umka är powerwalk kompisar och här är det verkligen i racerfart som gäller. Inte alltid så lätt att hänga med men jag gör ett tapper försök. I lördags när vi var ute och gick var det så fint väder, jag kunde ha t-.shirt på mig och bara gick med ett leende. Det är det här jag har väntat på hela vintern. Det är i dessa dagar då all möda i vinter verkligen är värt det. Det är underbart. Nu ska vi se till så du blir frisk min vän, det kommer bli bra.


Vännerna och hästarna, det är därför jag lever.




'
Jag, Flisa och Hanna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

har svårt att hänga med på bilden haha:P =)<33333333

2009-04-06 @ 10:41:20
Postat av: perniillaa

saknar åsbo, fast mitt konstiga ben :P <33

2009-04-06 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback