Starkt psyke, innerst inne.

JAG KLARADE DET! Yes box jag klarade mitt körkort idag! Weiiii. Hihi. Har redan varit en stund på stranden och bara tittat ut över havet... Efter jobber så blir det först att åka och  titta på ett föl och sen blir det kvällsmat på BK. Allt med stallfolk, underbart! Det komiska i det hela är att jag bokade en privat uppkörning samtidigt som jag har gått på körskola, utan att säga till min körlärare att jag har bokat uppkörning, hehe. Min körlärare har liksom inte ens nämnt något om uppkörning utan bara frågat om jag läser teorin ordentligt och så går jag och klarar körkortet ändå! Bevisar det då att jag faktiskt kan köra och att dem bara är ute efter pengar eller att jag hade tur och en riktigt bra dag? Jag står dock fast vid det första alternativet. Men inget jag behöver grubbla på för nu är den körkortsmilstolpen tagen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis =)

Postat av: pernillla

Fy fan! Grattis bästa Louise!! Ja visste att du skulle klara det! <3333

2009-04-16 @ 18:11:56
Postat av: Ida Ståhl

wiiie, grattis snutt :)

2009-04-16 @ 21:06:17
URL: http://idastahl.blogg.se/
Postat av: sanna

Grattis! Vad kul! Kör nu försiktigt!



Jag bokade också privat utan att berätta för min körskolelärare. 2 dagar innan uppkörningen satt han och berättade för mig i en kvart hur illa jag kör och att jag aldrig kommer få körkort om jag fortsätter så!

Snacka om att det var underbart att ringa dit och avboka alla bokade körlektioner... HAHA!

2009-04-16 @ 21:27:11
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback