Memories past by

Jag ställde ju in min hoppträning igår och istället så tänkte jag köra intervallträning för det är så grymt kul men ordentlig som jag var så red jag ett riktigt hårt dressyrpass istället. Vet inte riktigt vad som flög i mig..  När jag väl hade övertalat Flisa att man kan faktistk kan gå fint fast det är jobbigt så gick det riktigt bra. Men jag känner träningsvärken i ryggen idag inte är att leka med alltså! Shit. Men det är skönt med träningvärk, då vet jag att jag i alla fall ansträngde mig.

Snart är det ju påsk och ja, jag tänker inte skriva vad jag tycker och tänker om det för det skulle bli alldeles för tråkigt. Men någora positiva saker med denna påsken är:
1. Man FÅR käka massvis med godis utan att behöva känna sig onyttig, jippii.
2. Några av släkten på mammas sida kommer hit på fredag, weii.
3. Det blir ingen påskmiddag med pappas släkt denna påsken, weii.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback