Vissa misstag kan rättas till, andra inte. Men det går aldrig att få det ogjort.

Känns som denna veckan kommer gå i en rasade fart! Måste sätta mig in i detta med försäkringar hit och dit, veterinärbesiktning och röntgen, stallplats, bete, bilen ska besiktigas, måste till banken osv osv. Sen ska jag träffa några kompisar i veckan och i helgen blir det jobb och fest, weeii. Längtar riktigt mycket, till festen, jobbet hade jag gärna sluppit om jag hade fått pengarna ändå men så bra är det givietvis inte. En fullspäckad vecka, me like. Men så kom det vanliga problemet med fester: Vad ska man ha på sig? Haha, jepp där låter jag riktigt ytlig men vad sjutton man vill ju vara fin. Antingen blir det shorts, linne och något skärp eller så blir det kjol och linne eller så blir det jeans och någon tröja/linne eller så blir det leggins och någon lång tröja. Låter som jag kan bestämma mig va? Jaja, det ordnar sig. Festa ska det i alla fall göras och det är hårt det!




Jag begär inte att du ska förstå. Men försöka att förstå har väl aldrig skadat?


Kommentarer
Postat av: pernillla

veterinärsbesiktning som i veterinärsbes. på alfa?? :D:D:D:D:D:D <33

2009-04-20 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback