Be careful what you do.

Åh jag läste något som lät så himla gott. Håll i er. Vaniljmuffins med Marabou bitar i. Vattnas det i munnen eller vad? Svar: JAA! Och då kan man ju samtidigt passa på att baka chokladmuffins med Dumle för det ni, det är riktigt gott! Ja, detta ska jag lätt göra idag efter vår tur hos farmor och farfar. Ska skriva en inköpslista med det samma.


Just det jag var ju på Nova i fredags för jag skulle shoppa. Och jag måste säga att som vanligt SUGER utbudet! Jag hittade en mörkblå helt vanlig tröja. Jaha var det, det hela? Jepp. Fanns inget annat jag kunde tänka mig. Det blir till att hotta upp de kläderna jag har hemma med snygga associarer för några kläder finns det ju inte. Sen glömde jag ju att berätta om tävlingen med Umka. Det gick faktiskt helt okej. Kände att det var lite ostabilt ibland och så men kändes okej. Resultatet blev värre än vad ritten var. Nu ska vi åka iväg och tävla så fort jag är ledig! Sen kommer ju allsvenskan i höst med Flyinges lag med Flisa. Hur jag ska få ihop det när dem givetvis har valt att ha tävlingarna de veckorna jag jobbar blir ett projekt bara det. Suck men det går att fixa förhoppningsvis.

Man vet aldrig vad som händer.






Umka innan tävling.

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag SKA med på nästa tävling, okej? (A)^^ btw, spara några muffins till mig. så kmr jag och våldgästar dig nån kväll:)) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback