Dem rosa skorna till hennes blonda hår får henne att se ut som en, kort och en aning tjockare, Barbie.

Jag fattar inte. För det första är det nog inte meningen att man ska vara glad för länge. Jag tror inte det. För det andra tror jag inte det är lönt att vara i tid när man ändå alltid måste stressa in i det sista ändå. Jag e en sådan människa att jag stressar fast jag inte har brottom. Okej för det mesta har jag brottom för jag vill försöka få in så mycket som möjligt på en dag men det blir en ond cirkel. Böra andas Louise. Livet är för kort för att stressas iväg och inte hinna uppleva. Det jag verkligen ville uppleva i höst vet jag inte om det händer. Och om det är något jag varkligen hatar så är det att inte veta. Jag vet inte vad som händer. Vad jag ska göra eller någonting. Ja, det är hårt som fan. Jag tänker inte ljuga och säga att jag mår bra för min dröm för i år är total krossad. Och vad ska hända med mina hästar vill jag inte ens tänka på. Jag kanske var tvungen att sluta med den ena men det skulle vara mitt eget val. Nu blir det inte så. Nu blir det att jag blir tvingad till det, vilket inte är mitt eget val. Ja, för tillfället är mitt läge FUCKED UP!! Och jag kan inget göra förutom att vänta och hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback