Det är med stor sorg i mitt hjärta.

Vaknade upp med världens förkylning, hosta och svettades sönder. Yees, varför inte bli sjuk också liksom? Kanske svninfluensan?! =O Nej. Högst otroligt. Var bara  tvungen att skriva det då jag tycker att dem flesta, okej 90 % av befolkningen, överdriver. Så fort man känner sig lite ytte pytte krasslig då har man med största sannolikhet svininfluensan. Så resonerar folk. Har det aldrig slagit dem att det kan vara en vanlig förkylning med lite bassilusker så man får feber är sjuk i några dagar och sen tillfrisknar. Nej, om man är sjuk så har man svininfluensan. Man har inte någon annan sjukdom av dem miljarder sjukdomar som finns. Man har just svininfluensan. Så akta er för mig jag kanske smittar! Suck säger jag bara suck.


Åh, jag längtar så himla mycket till torsdag och fredag. Torsdag = Emili kommer hem efter två månader från japan. WEIIIII. Fredag = Sarah kommer hem efter tre veckor från norrland. WEIIi! Äntligen. Saknar dem så otroligt mycket. Och snart får jag krama på dem igen. Hihi


Igår avmaskade jag Alpha. Det var faktiskt rätt roligt. Nyfiken som hon e så biter hon på allt, ja hon är som en hundvalp och givetvis var hon nyfiken på sprutan också och ville bita på den. Så smart som jag var så sprutade jag in det in munnen på henne när hon bet på den. Åh fy vad hon tyckte det var äckligt! Haha har aldrig sett henen göra en sådan min (JO, hästar kan göra miner) Men söt var hon i alla fall och hon verkade inte hata mig efteråt. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback