En rosa elefant på en grön ballong.

Jag kan inte bestämma mig om jag tycker det är äckligt väder ute eller om det är mysigt. Å ena sidan regnar det och är rätt grått men det är fortfarande inte kallt = mysigt. Å andra sidan regnar det och kommer säkert börja ösregna när jag ska träna plus att jag kommer bli sådär klibbig äcklig av svetten för att det är så varmt. Det är en sak när det rinner svett, jepp du läste rätt jag är en aktiv människa som SVETTAS, men en annan sak när det klibbar svett. Rätt äckligt men ändå helt naturligt.


Tänker ta en lugn tur med Umka idag. Får se om hon håller med att turen ska var lugn, inte alltid vi tänker likadant. Sen ska jag mysa med Alpha. Jag tror hon också tycker om att mysa fastän hon inte vill erkänna det. Saknar min mys Snuffe. Men jag vet att hon har det bra uppe i Dalarna med Mynta och Eliza som hon kan busa med hela dagarna och ligga i soffan när morfar inte ser. Ja, hon har det bra. Men jag saknar henne så mycket. Känns konstigt att inte se sin hund varje dag nu när jag har flyttat till pappa. Jag menar jag har ju gjort det nästan varje dag i 8 år. Vill inte att hon ska få så stora förändringar och flytta med och jag är ju nästan aldrig "hemma" heller. Men hon är min bästa vän i alla lägen som jag älskar av hela mitt hjärta.
 


Jag och R ska bo i ett slott med gård när vi blir stora. Man ska sikta högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback