En toalett rulle på en hushållspappershållare.

Time to work baby. And then it's time for PARTYYYYYYYYYEEEE! SHAKE IT SHAKE IT! Tihi.

Vet ni vad jag provade precis? Eller först måste jag berätta varför jag provade det. Jo det e så att mitt hår ser en aning lite fett ut men jag tänker inte duscha för 1. Jag ska till Bauhaus, palla slösa en hårdusch på det liksom. 2. Som ni vet ska jag festa ikväll och då kommer det ändå bli så himla ofräsht eftersom jag kommer bli SÅ lökig. Ja, så jag tänker inte duscha för att mitt hår är en aningens fett. Har jag något torrschampoo som kunde rädda mig ur denna situation? Nej. Men jag hade läst någonstans att man kunde använd puder. Jag provade det. Jag tror det fungerade. Eller så är det bara inbillning. Inbillning kan vara bra ibland. Så nu är utsidan på håret lite mindre fett i ju med min inbillning att det inte är det.





Ibland kan jag också se normal ut! Bilden är INTE tagen idag kan jag tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback