I was made to loving you baby.

Weiii my love är hemma igen! =)

Idag natt så hämtade jag upp Ralph och hans kompisar på Sturup klockan två. Till en början så kan jag tala om att jag är den mest osäkraste föraren i mörker som finns. Åk inte med mig! Först kom det en igelkott på vägen och vad gör jag? Jo, jag väjer så jag e påväg att köra ut i diket, det var inte många centimeter kvar kan jag tala om. Sen såg jag rådjur så sen körde jag i ca 60-70 km/h på 90 väg men sen fick jag hemska tankar att tänk om någon galning skulle hoppa ut ur skogen. Med den tanken så ökade jag farten. Iaf så kom vi i säng vid 4 och jag gick upp halv 9 för jag skulle till frisören. Trodde jag i alla fall. Antingen var det jag eller frisören som hade skrivit upp fel tid för den var tydligen i måndags. SUCK. Lite sömn och stressat som en gnu. Jaja det hela resulterade till att jag nu hade tid att baka en kladdkaka, MUMS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback