Idag gjorde jag något ovanligt. Jag köpte tomat istället för kladdkaka.

Onsdag idag. Då är det bara två dagar kvar till det e ferre på G! Då återkommer vi till den stora frågan. VAD SKA MAN HA PÅ SIG?! Man vill ju vara snygg till max (HAHA, Camilla jag kommer alltid tycka att det är roligt) det blir så mycket roligare då. Eller nej, jag ångrar mig. Det blir lika roligt viket fall men man vill vara snygg, så e det. Jag funderar på att låna Camillas sak, något spetsaktigt. Eller får det bli shorts och ett linne eller kanske någon klänning eller kjol. Hmm. Funderar även på att göra sex on the beach istället för Bravo apelsinjuice/vodka. Nej det går inte. Jag måste ha min Bravo apelsinjuice/vodka. Annars vet man aldrig hur det går, hehe. Jag kör på båda. Funderar på att skippa Dooliesen denna gången då jag ändå inte tycker att det är gått förrän efter några drinkar när spriten inte smakar så mycket i det. När inte spriten smakar då e ju liksom allt gott. Kändes som jag inte behövde Doolies då kanske. Ajja, vi får se. Haha, vilken bra filosofi jag har.


Åh, jag fick ett så underbart samtal idag. Dock är det hemligt misstänker jag men jag tänker i vilket fall säga att jag mår så bra av underbara människor! Det känns verkligen som om det kommer bli så bra. Det ska bli roligt och spännande. Snart sätter det fart!



Min och Camillas sms koversation.
Jag: Postsnubben på jobbet vore något för dig.
Camilla: Va? Postsnubbe? Hur ser han ut?
J: Blond, rätt söt, lite äldre än oss skulle jag tro.
C: Bra! Har du pratat med honom?
J: Mina väl valda ord har varit hej, tack, ja, hejdå. Haha
C: HAHAHAHAHA. Vilka stötar.

Haha jepp, grovjobbet är gjort. Nu är det upp till det Camme;)


Snart kommer det stövlar till butikerna. YEES! Stövlar e något av det snyggaste jag vet. Kanske inte dessa dock..


 


Kommentarer
Postat av: pernilla

dem svarta var ju dock jävligt snygga! :O;))<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback