Jag borde fixa mina naglar.

Ibland har jag inget att göra på jobbet, okej vem försöker jag lura? Jag menar att flera timmar om dagen, varje dag, har jag inget att göra på jobbet och då får jag väldigt bra ideér ibland. Hehe. Ni får se på bilderna nedan. Har dock tänkt tanken att det skulle bli ytterst pinsamt om någon kom in i rummet. Haha då hade jag skrattat.




Min plan var att försöka le på ett naturligt sätt.


himla naturligt! Go LOLLO!



Ser ut som ett fniss leende. Snygg tröja va?



Haha sen kom jag på att jag kunde spänna mig.



Spänna och försöka le. Ser ni bulan på musklen? Jo, titta lite noggrannare..



Sen tänkte jag på min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: pernilla

du e störd lollo! ^^ vad skulle jag göra utan dig? <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback