Jag måste duscha snabbt som ögat nu.

God morgon alla morgonpigga männsikor där ute! Misstänker att ingen av er har gått upp ännu. Men jag har varit vaken sedan klockan 6 och jag tänker inte berätta varför. Även fast det är riktigt jobbigt och gå upp på morgonen när man egentligen bara vill fortsätta att sova så tycker jag på något sätt att det ändå är rätt mysigt. Det är oftast helt vindstilla och vädret på morgonen är oftast mycket bättre än senare under dagen.

Igår var jag det träning med allsvenskan i hoppning och det var mycket trevliga människor. Ska bli riktigt roligt! Sen känns det extra roligt att jag både är med i allsvenskan i hoppning och dressyr. Jepp, riktigt roligt. Köpte tom ett dressyr schabrak häromdagen till Flisa så jag ska bli ännu mer motiverad till dressyren. Haha jo,snygga saker funkar ibland. Alpha longeras numera med en longerings/tömkörningsgjord. Weii. Övar på kommandon trav och galopp. Detta är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback