Kanske är det ett faktum att man har blivit för gamal för malmöfestivalen.

Något som kan vara ganska ointressant att veta är att jag nu äntligen (eller äntligen kanske inte är så bra trots allt??) har fått tillbaka mitt shoppingbegär (tänkte på alla pengar som flyger så snabbt iväg). Alltså jag verkligen älskar skor och kläder igen och nu har det börjat komma in höstsaker i affärerna. Yes! Nu ska jag börja bry mig igen vad jag har på mig för något men till en grad där jag själv bestämmer vad jag ska ha på mig och när och inte gör det för någon annans skull mer än min egen. För det är precis därför man ska göra sig fin, för sin egen skull. Visst jag kan förstå att man kan vilja vara extra fin för sin pojkvän eller när man går ut och festar. Men till vilket nytta egentligen? För att man vill visa upp sig att man är snygg. Men varför behöver man någon annans bekräftelse för det egentligen? Sin egen borde ju räcka mycket mer än väl. Jepp, den dagen man kom på det då kände man sig som ett riktigt snille. Erkänn att jag har rätt! Funderar även på att göra några mörka slingor i håret...



Idag köpte jag mina stövlar som jag drömde om hela natten. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback