Louise betyder hjältinna eller berömd kämpe.

Vet ni hur skönt det är att gå och lägga sig runt 11 och gå upp vid 6? Jag får en mycket bättre dagsrytmen och som den morgon männsika jag är så passar detta mig perfekt. Dock gjorde jag misstaget imorse att jag inte gick upp när jag var halvpigg utan tänkte att jag kunde sova en stund till. Vilket gjorde att jag var ritkgit trött när jag gick upp. Men men. Pappa hade varit och köpt Bengtsbagare bröd. MUMS! Kändes som söndag i ju med frukosten.

Idag är det en bra dag. Det är min dag idag (vad jag menar med det får ni lista ut själva men överskriften har med det att göra. Eller förresten jag säger det så kanske någon snäll liten männsika ger mig en kaka). Jag har namnsdag. Mitt och min pojkväns datum (att han befinner sig på andra sidan europa är ju rätt tråkigt men ändå), det är fint väder, jag ska träna Flisa idag (tänker ösa på fältet) och longera Alpha på fältet/stubben. Det kommer bli intressant det.



Kommentarer
Postat av: Ullis

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN LOLLO :DD<33

2009-08-25 @ 21:20:10
Postat av: Emma

Grattis på namnsdagen :D

2009-08-25 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback