Min häst ligger ner och äter gräs. Hon är hungrig och trött.

Söndag eftermiddag och för en gångs skull har jag inte ångest över att det är måndag imorgon. Vet du varför? Jo, för jag har "semester". Weii. Om sanningen ska fram har jag knappt hållt reda på vilka dagar det har varit dem senaste veckorna men idag är det i alla fall okej att det är söndag i vilket fall. Om några timmar är jag på middag hos Camilla och det ska verkligen bli jättetrevligt. Tänkte komma i mina snygga stövlar. Jaja, jag vet att det är 118 grader ute och inte höst än men vadå dem säljs ju i affären liksom och då är dem till för att användas. I ju för sig säljs bikinisar i affärerna typ i april och kanske inte är dags att använda dem då. Ah, skit samma. Jag ska ha mina stövlar så det så. Funderar även på att ta pappas bil till middagen. Ska bara komma på en riktigt bra anledning att säga till honom varför jag måste ha just hans bil. Och det funkar inte längre att säga att jag har slut på bensin, även om så skulle vara fallet. Då kan jag få ta den vita och det e inte riktigt samma grej va..Hmm.



Min fina häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback