No words.

Härom dagen tittade jag på Extreme Home Makeover och jag satt och snyftade genom hela programmet. Det handlade om en familj med 7 barn och en mamma där pappan hade gått bort. Deras hus var verkligen katastroff och dem hade knappt några pengar. Nu kommer jag till det som verkligen berörde mig som mest. Att trots att dem knappt hade någonting i materiella saker så gick dem ändå upp varje dag, något måste ha fått dem att göra det. Och jag är övertygad om att det var familjen som gjorde det. Dem gav aldrig upp för deras kärlek i familjen var så oerhört stark att dem tog sig igenom dagarna fast dem hade det så svårt. Ja, jag kunde inte sluta böla. Tanken var så fin. Kärleken är stark. Kärleken i min familj när jag blir stor ska också vara stark och oövervinnlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback