Ordsnamn by Pernilla.

Och då fick man vara hemma från jobbet. Fuck. Jag har banne mig inte tid med detta! Crap.

Nu kommer en sjukt mobbat konversation som jag bara kände för att srkiva.
Jag: Alltså jag e fan helt lost i "wannabe"-kändis-bloggvärlden! Jag trodde paow och amir var tillsammans och nu läser jag att han är endast bög och inte bi. Och jag känner mig sjukt mobbad att jag srkev detta =P HAHA no life at work.
Camilla: HAHAHAHAHA du är efter vännen! The kids går mig på nerverna..

Senare upptäcker jag att amirs blogg heter gaybloggen. Bra Louise, lysande! Vet dock inte vilket som var värst..att jag har börjat läsa dem och blir sjukt irriterad varje gång jag klickar in på deras sida och läser om dem eller att Camilla redan visste om det. Lika illa båda två.



Frågan är hur jag ska kunna ta mig ut ur Ralphs hus och köpa hans present och komma tillbaka utan att han märker att jag har varit borta när dörren kommer gå i lås när jag stänger den och jag inte har några nycklar..fönstret var min första tanke. Men sen när jag kom på att jag e på 7e våningen så gick snabbt tanken bort. Har ni några bra tips?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du kan gå ut och "köpa" tamponger för snart kommer mensen! lika bra att vara förberedd! :D

Postat av: pernilla

Jag sa ORTSNAMN! ;OO <33

2009-08-12 @ 23:31:24
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback