På måndag kommer min almernacka och då blir det ordning och reda. Okej, vem försöker jag lura? Mitt rum kommer fortfarande att vara en MESS!! Någon frivillig att städa? Du kan få EN muffins =)

Idag känner jag mig riktigt stolt över mig själv måste jag faktiskt säga. Jag har insett att det kanske inte blir som jag har tänkt och nu är jag redo att ta tag i det. Har börjat skriva om mitt CV och mitt peronligabrev. Det var som en vän sa "Kanske var det inte meningen att det skulle bli så. Kanske var det meningen att du skulle göra något annat" Kanske var det så, kanske inte. Men det är inte lönt att grubbla på det. Samtidigt som det känns för jävligt så käns det som om att det förhoppningsvis ordnar sig ändå. Jag måste ha inställningen att det kommer att ordna sig. Det kommer bli tufft, det är jag övertygad om. Men jag är inte den som ger upp i första taget. Jag får kämpa ännu hårdare.


Jag är så oerhört glad att jag har dig <3





På något sätt tycker jag att Shrek är rätt söt. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback