PS

Jag glömde ju att berätta att jag red Flisa igår på stubben med Alpha som handhäst. Och det gick riktigt bra. Alpha blev lite pigg när vi började trava men det var bara roligt. Jag ska filma det så jag kan titta tillbaka på det om tjugo år och inse att jag var helt galen! Hehe.

Ska till frisören imorgon bitti och denna gången tänker jag inte vara rädd för min frisör. Jag tänker inte klippa mig. Eller jo lite på sidorna så det blir sådär fint men INTE på längden. Även om det är jätteslitet så tänker jag icke göra det. Känns ju lönt att håret växer ut på två månader och sen måste jag ändå alltid klippa av det som har växt. Nej, jag ska ha tillbaka mitt långa hår.


Alpha behöver en sadel.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hur gick det med Tobias?????????????????+ =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback