Jag e hungrig. Idag ska jag äta kladdkaka till lunch.

Det börjar smälta in. Nu är det sista dagen på vårdcentralen. Känns konstigt men samtidigt bra. Det känns att jag är redo att lämna detta nu, att gå vidare och vidga mina vyer. Dock lämnar jag tryggheten, att gå hit varje dag är ju ändå rätt tryggt och jag vet vad som förväntas av mig. Ni som känner mig vet att jag tycker om när allting är planerat. När jag vet hur mina veckor kommer att se ut. Jag mår som bäst då. Men nu får jag lära mig att leva att jag inte vet. Vi får väl se vad som händer. Om jag blir "ledig" ganska mycket så kan jag alltid börja med att göra om mitt rum. Det ska bli lila hade jag tänkt, så det är ett projekt, sen har jag mina hästar, sen kan jag springa och leka med Snuffe.

Ikväll ska jag träna Umka för Tobias Grönberg. E jag nervös? Svar: JAAAAAAAAAAAAAAA!! Men det ska bli riktigt roligt! 

 

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag kan hjälpa dig med att måla!! Haha!

Postat av: pernilla

du måste ursäkta dig för att du red in i honom;)) <33

2009-08-26 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback