Varför äter vi kött när vi har gräständer?

Freeedaaaag! Fem dagar plus idag sen är jag ledig en dag. Tre dagar senare är jag ledig en vecka. Wiihuuu. Imorgon blir de fest och nästa fredag blir det ferre igen. Jag behöver festa. Behöver vara en liten partypingla för ett litet tag. Släppa loss och ha kul. Jag vet att det kommer bli så bra.


Nu tänkte även jag ge min åsikt om Ben and Jerry glass och eftersom jag inte är som alla andra så tycker jag inte att det var något särskilt med den. Dels var det alldeles för mycket glass (till och med jag tyckte det!) smakade inget särskilt och var SVINdyrt. Kändes som man kunde köpa vilken glass som helst i låda för mindre än hälften av priset och vara minst lika gott. Men ja, testar man inte får man ju inte veta. Tänk om det skulle ha varit så att det hade varit det bästa i mitt liv och så hade jag missat den smakupplevelsen. Men ändå surt att slösa 55 kronor på en glass jag tog fem skedar av. Plus dem där kinderäggen som smakade mycket godare när man var liten. Plus toffeefen, okej den var rätt god till frukost. Ja, mitt i natten handlade jag på Statoil för 128,50 kronor. INTE OKEJ.  


Kommentarer
Postat av: Camilla

Slängde du den? GE MIG DEN :D:D

Postat av: pernilla

hur kan du dissa ben 'n' jerry's!? :O:O:O:O:OO O.o bara för att det är den godaste glassen i VÄRLDSHISTORIEN! :O:O:O

när du e ledig så ska vi ut o powerwalka ;)) <33

2009-08-09 @ 14:15:05
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback