When you lost all sense of control

Så nu har jag haft lunch. Åt fil med banan och korvbröd med smör och skinka. Fatta hur gott det är att ha korvbröd som vanliga mackor. Ni alla borde prova! Känner redan vilken stirrvecka detta kommer bli och det är bara måndag vid lunch tid. Idag ska jag först hämta ut Alphas avmaskningsmedel sen träna Umka sen åka till Alpha sen åka hem till min mamma och gosa med min älskade Snuffe och sen ska jag springa. Okej jag måste gå och lägga mig i tid idag. Det kommer ju verkligen att hända..


Sen måste jag handla två speciella presenter till två mycket speciella personer. Till Ralph och Camilla. Det måste vara något riktigt bra. Och då menar jag inte bara bra utan riktigt bra. Får fundera ut något fint. Riktigt fint.



Jag vet ju att Ralph vill ha en bil till. Hade jag varit miljonär så hade jag inte tvekat. Men nu e fallet inte så. Förresten så hade nog Camilla också blivit glad för en bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback