adöd nak rappatsi

Idag har jag pulserat i snön med lilla Frasse. Helt vitt omkring, inte en kotte så långt ögat kunde nå, helt tyst och där satt jag och åkte en svart häst. Det var hur mysigt som helst (om man bortser från att jag inte kände mina tår). Hästen jag åkte på är bara tre och det fick mig att tänka att om ett år är det jag och Alpha som pulsar runt i snön och galopperar så snön yr omkring oss. Jag LÄNGTAR.

Innan berättade jag ju att jag tycker att man ska göra julklapps handlandet till en sport. Jag tar tillbaka det. Efter igår när jag var på Nova..Det var kaos. Folk överallt. För att inte tala om parkeringen!! Det tog mig 25 minuter att komma ut därifrån och då tog jag endå en genväg. Hör man bara på det får man ju hög ångest. Så nästa år planerar jag att handla i oktober. Mindre stirr och mindre stress. Man måste vara smart!


RIKTIGT GRYM ARTIST OCH LÅT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback