Dags för jobb 11-21! SMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILE!

Igår pratade vi om allting möjligt och kom in på en del djupa saker. En av sakerna var när jag blev trakaserad av några idioter och hur verkligen dåligt jag mådde av det. Men sen kom jag att tänka på den gången på bussen..

Jag åkte hem från skolan med mina vänner och hela bussen var överfull så vi satt i gången. Bussen var även full med många av dessa idioterna som trakaserade mig. Några dagar tidigare hade jag och en kompis fått ett stört sms av dessa idioterna som bara inte kunde lämna en i fred. Någonstans ifrån fick jag mod, självförtorende och en styrka till max. Jag ställde mig helt plötsligt upp i bussen och började säga precis vad jag tyckte om dem och skällde ut dem så hela bussen hörde det. Jag var så fruktansvärt arg och trött på dem så jag fick helt enkelt nog. Efter den bussresan var det som en våg sköljde över mig. En lättnadsvåg. Jag vågade stå upp emot idioterna och säga att jag tar inte vad som helst.

När jag tänker efter nu i efterhand så är jag så grymt stolt över mig själv! Att jag vågade och gjorde det. Bra gjort Louise. Kan jag, så kan ni! Låt aldrig någon sätta sig på dig. Du är så mycket mer värd än det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback