Det var ett evigt tjatande om dessa lussebullar..

Ikväll ska jag ha en riktigt mys-söndags-kväll! Är hemma från jobbet och är helt slut. Tänkte ta en liten snabb powernapp för att sedan bli väckt med en puss. Sedan är det lussebak som står på listan för att sedan äta en riktigt god söndagsmiddag. Pannbiff, potatis och SÅS! Mums mums mums! Sen kommer lussebullarna UTAN äckliga russin att vara klara och då blir det film. Baksmällan. Den är så himla rolig och skratta, det tycker jag om. På tal om lussebullar. Ni vet när det är två russin, som är det "normala", så förstör man ju typ 20 % av lussebullen. Men jag vet något som är mer förrödanade än det. Jag ska berätta. När man ser lussebullen och fylls med hopp så lussebullen verkar vara neutralle då man inte ser dessa två dumma russin på. Men som sagt, man ska inte låta sig luras. Oftast finns det typ 7 russin inuti dem!! Alltså HALLÅ!! Snacka om glädjedödare på HÖGSTA nivå.

ROMA ROMA, GAGA GAGA, LOVE LOVE, YOU YOU, ME ME ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback