From now on I'm working at VVS.

Hej hopp!
Hur har eran jul varit? Min har varit rikigt bra. Så himla mysig och helt underbar. Julafton spenderades som vanligt hos min morfar med släkten. Massa mat och skratt blev det. Det var en bra idé jag hade. Den där med att ta det med ro. Inte stressa upp mig och misstro julen utan helt enkelt bara ta den som det kommer. Det blev den bästa julen jag någonsin upplevt.

Förra söndagen var väl den mörkaste dagen om jag inte minns fel. Vet ni vad detta betyder? Jo, att vi går mot ljusare tider! Wiihuu och vet ni vad ljusare tider oftast också betyder? Jo, varmare tider. Jippi! Och vet ni vad slutsatsen av detta blir? Jo, att snart kan jag sätta igång Alpha igen. WIIIIIIIIIIIIIIIIEEE!!

GE MIG SOOOOOOOOOOOOOOOOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback