Hoppilihoop!

Av någon anledning har mina fötter börjat studsa omkring så hela kroppen hoppar. Jag vet icke varför och jag har så himla brottom att jag absolut inte har tid att sitta här och skriva. Men endå gör jag det. Är det inte konstigt? Fast man inte har tid till saker och ting så brukar det endå hända att man gör det, som man inte har tid till. Det är nog något mäskligt fel dem flesta har tror jag.

Idag blir det jule fest med jobbet, Bauhaus. Ska faktiskt bli trevligt att få se trevlig ut för en gångs skull, hehe. Hoppas på att klänningen fortfarande kommer att passa efter min lunch på BK. Nu kanske du tänker "men ät inte lunch på BK då om du är rädd att klänningen inte kommer passa sen". Men då säger jag såhär. Mat e viktigt. Och BK är det som ligger närmast. Klänningen får pressas på! Och det ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback