Ibland har man rätt till att vara lite mindre ärlig.

Okej. Det är ren fakta. Sad but so verry true. Jag har blivit klen. Nu snackar vi inte lite klen, typ inte kan bära 20 kilo. Här snackar vi MEGA klen. Orkar knappt hålla i hårtorken längre. Den väger ju ton för sjutton! Så nu är det sanning. Jag är en klen tjej som svettas som en lök. Fattar bara inte hur jag kan ha blivit så klen.. Jag mockar ju som vanligt och bär tunga säckar hit och dit. Hmm..kanske har det något att göra med mitt choklad intag? Kanske har jag inte ätit tillräckligt? Eller druckit för lite vatten? Jag fattar iiingeting alltså om jag ska vara ärlig. På tal om ärlig. Man måste VÄLJA sina stunder.

Jag: Titta, visst blev det fint med mitt nya diadem i håret (den med rosetten)?
Ralph: Det var finare förr..

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! LJUG FÖR MIG LIKSOM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback