Musiken brukar tystna när jag lyssnar.

Alltså hur ska jag någonsin kunna flytta hemifrån? Jag har två feta problem.

Nummer 1, Jag kan inte sova själv eller vara hemma ensam när det är mörkt. Lösningen på det problemet skulle vara att köpa en stor fet vakthund. Men vem ska gå ut med den? Vem ska köpa mat till den? Vakthunden är utesluten för tillfället. Eller att ha tänt dygnet runt men skulle elräkningen bli låg då? Skulle inte tro det nej. Har man råd att bo ensam då? Skulle inte tro det nej.

Problem nummer 2. Dem enda märkena som duger för mig är följande: Spaghetti-Barilla, Köttbullar- Scan, Korv-Scan, Choklad-Marabou och Lindor, Mjöl-Kungsörnen, Makaroner- Kungsörnen, Smör-Bregott, Mjölk-Skånemejeriet osv. Dessa är kanske vanliga produkter för en vanlig familj men inte för en fattig student. Jag har provat och smakat andra märken men det går helt enkelt inte. Så vad ska jag göra? Detta problemet tycker jag att min fader och moder får ta på sig. Det är deras fel att jag växte upp med denna maten. Sponsring är den enda lösningen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback