You and I.

Hur vet man att man har blivit klen? Jo, det ska jag tala om för dig. När man knappt orkar hålla upp ryktborsten med ena handen utan måste skifta varannat tag. Då är det illa. Men jag misstänker starkt att just den ryktborsten är oerhört tung för att vara en borste! Eller så har jag små händer.

Jag är så erhört taggad att sätta igång Alpha och tänkte att "det har väl gått en månad nu, så då är det bara en månad kvar tills jag sätter igång henne". Tittade sedan i min kalender och upptäckte att hon bara har vilat i två veckor! Två veckor! Jag kommer få "rida Alpha" abstinens besvär ju! Ajja, så länge får jag hålla tillgoda med dem andra tre små pollarna. Nej, nej, det går ingen brist för mig och ridning för tillfället här inte. Blev till och med tillfrågad om jag ville rida en till. Njaa, men tack för förfrågningen! Man blir ju i alla fall glad när man blir tillfrågad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback