Been there, done that, skulle aldrig göra det igen.

Igår jobbade jag i cirka tolv timmar. Ja, jag var typ halvdöd efter det. Först på VC:n och sen ett litet extra pass på Bauhaus. Jaja det är bra med lite extra pengar i alla fall. Tänk i dem länder där man har som en vanlig arbetsdag att jobba tolv timmar. Snacka om tufft liv! Jag tycker man har svårt att hinna göra allt med ett åttatimmars lång arbetsdag men då ska man ju inte klaga känner jag. Så det ska jag aluta med att göra omedelbart bums. Fast det hade ju inte skadat om dygnet kunde ha lite fler timmar...


Jag hörde på en bra låt på radion, tyckte jag till en början. Antar att jag inte hade lyssnat på texten tillräckligt eller så fattade jag bara inte, min engelska är ju inte super. Jag uppfattade att låt texten handlade om att "now can we love again" osv. "Fin låt!" tänkte jag. Men sen gick jag in och kollade låttexten och då handlade det om att hon hade tagit tillbaka en kille och att dem nu kunde vara tillsammans igen. Vad hände liksom?! Okej, om det hade varit för att den han kanske hade varit på resa eller något sådant men så verkade det ju inte vara. Tycker att Kelly Clarkson brukar ha bra låtar men för den låten får hon faktiskt kritik av mig. Ta tillbaka? Nej, nej. I så fall ska det vara en j*vligt bra anledning och någon sådan finns det oftast inte. Jag vet, jag vet, jag borde egentligen inte säga något men jag säger: Been there, done that, skulle aldrig göra det igen. Låten jag pratar om är Kelly Clarksson- My life would suck without you ifall du skulle vilja ta en liten lyssnare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback