Då var det dags

Man kan ju inte undgå att ha hört och läst att kronprinsessan Victoria och Daniel nu är officiellt förlovade, undra hur länge dem har varit inofficiellt förlovade? Kanske x-antal år, vem vet? Allt med det svenska hovet är ju superhemligt. Inte så konstigt att Aftonbladet får hitta på nyheter så de svenska folket inte tappar lusten att veta så mycket som möjligt om den superhemliga kungafamiljen. Fast å andra sidan så är ju antagligen inte ens hälften sant så då känns det ju som det kan kvitta om dem skriver något eller inte, men men. Aftonbladet måste ju få in sina pengar på något sätt så och svenskarna köper ju tidningarna ändå. Lättlurat folk måste jag dock säga.


I alla fall så blir det väl bröllop snart, så kul för dem. Det låter säkert skitkonstigt men jag längtar faktiskt till mitt bröllop också! Tänk att få vara sådär översnygg, allas uppmärksamhet är riktad mot en, alla vännerna är där och man säger Ja, till evig kärlek. Ja, jag vet jag är 20 år (i alla falls snart) men jag sa inte att jag skulle gifta mig snart, jag sa bara att jag längtar till den dagen. Innerst inne tror jag många egentligen gör det men är för rädda för att erkänna det. Men det är bara vad jag tror, vad vet jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback