En ond cirkel

Eftersom planering är nyckelordet i mitt liv så blir jag så himla frustrerad, irriterad och arg när jag någonting inte går som det ska och man tvingas omboka saker hit och dit. Det är liksom det, ändrar man en sak måste man ändra massa andra saker i mitt fullproppade schema. Det är inte det att jag inte tycker om att ha mycket att göra, för det är det jag verkligen tycker om. Men när man ska ändra saker hit och dit för något inte fungerar, då blir jag lack. Som igår, tävlingen fick jag ställa in, suck. Hade sett fram emot den jättelänge och jättemycket. Jaha där flög pengar åt skogen. Sen var jag och körde i Eslöv där jag egentligen skulle köra upp, men det var helt mest up så vi ändrade min uppkörning till en månad senare. MÖG! Och det betyder att jag måste boka om mina körlektioner och jag har ju redan tagit ledigt från jobbet för den gamla uppkörningen och bokat in klippning på en av dagarna då jag var ledig. Jaha liksom och inte nog med detta. Nu kommer det värsta. Eftersom det e megakö på uppkörningar fick jag inte tid förräns i början på april!! Jaha och från och med den 1 april måste man genomgå en riskutbildning till, det räcker inte bara med halkan. JAHA?! Jag e inte på bra humör idag kan jag tala om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback