Everyway you go, allways take the weather with you

Idag var jag riktigt ordentlig med min matlåda. Ris, biffar, majs, tomat, champinjoner och sås, Mums! Känner att när jag äter ordentligt med lunch så håller sig mitt humör i alla fall tills jag kommer hem, då brukar sockernivån ha sjunkit ganska lågt och står inte maten på bordet när jag kommer hem, då får man vara beredd på att jag får ett vredesutbrott. Så bäst att maten är klar när jag kommer hem ikväll efter träningen.


Något som jag tycker är extra roligt att tävla i är i cuper, det är något speciellt med det liksom. Blir så himla taggad av det! Så nu har jag letat runt lite och bestämt mig för att Svelanda cup ska jag ställa upp med i med båda hästarna och om allt går som det ska så hade jag tänkt att ställa upp i Agria hoppet, där finalen går i Globen. Fatta vilken grej!! Sen har vi ju alltid Höstcupen i Åsbo som jag även tänkte ställa upp i detta året och denna gången ska jag inte klanta mig som jag gjorde förra året. Grämer mig fortfarande för det där sista hindret.... Men jag och Flisa kvalade i alla fall till A-finalen och låg tre inför sista omgången. Men detta året ska vi vinna!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas för din skull! Proud of you :)

Postat av: Sophie vP

Gud vad kul, det verkar då jätte bra för er=D Har du två hästar nu? Vilken är den andra? // vP

2009-02-11 @ 18:06:47
Postat av: Anonym

vilka klasser är det som det handlar om i de olika cuperna?

2009-02-12 @ 12:35:18
Postat av: Hanna

sååå kulllllll säj till när det är man föler gärna med=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD<3333

2009-02-12 @ 17:16:05
Postat av: Pernilla

Det hemska me Åsbo var ju de sista hindret och inte att jag blev sparkad =P XD

2009-02-12 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback