Hektiskt!

Denna helg har varit heeelt galen. Den hektikaste helgen på hur länge som helst, men den har varit riktigt rolig och shit vad jag har varit effektiv och fått saker gjorda. Det började i fredags att efter jobbet stack jag ut till stallet och tränade, kändes dock som jag red i flera timmar då det gick käss. Red på hack..hatar hack. Fick kuta som en idiot till bussen så jag inte skulle missa den, snabbt hem. Var hemma i 20 minuter, grabbade åt mig dem sakerna jag skulle ha med mig till Camilla. Hade mys pys och snäll som jag var så somnade jag i hennes säng under vårat samtal. Haha sorry! Vaknade mitt i natten av att det lät lite konstigt från Camilla, var precxis som hon grät i sömnen så jag blev ju helt orolig så jag gick fram till henne och då såg jag att hon skrattade. Naaw, har ni hört något så gulligt? Att man skrattar i sömnen. Sötnöt!

På lördags morgon fick man vakna tidigt, åkte in till stan för att köpa present, åkte hem duschade, övningskörde och sen var det dags att jobba. Efter jobbet skulle jag på tjejmiddag/födelsedagsmiddag hos Ida så det blev direkt att åka från jobbet till Ida. Träffade massa trevligt folk och sen blev det utgång på nation! Det var verkligen riktigt niiiice. Åkte hem mitt i natten, var ute och gick en runda med en kompis klockan 3 på natten i snöstormen. Sov, gick upp som en zombie och åkte till jobbet. Åkte från jobbet till träningen och denna gången gick det bra, hoppade igen! Wiieehuu. Sen övningskörde jag, lagade mat och nu sitter jag här och e typ halvdöd. Shit säger jag bara! Ska titta på One Tree Hill och koppla av för en stund nu tänkte jag, andas ut. Men för att sammanfatta helgen säger jag: Riktigt kul och intensiv som sjutton!:)



Haha, jag vet inte vilket som är roligast av dessa:
 1, Om man läser texten snabbt så ser det ut som om det står premieräv.
2, Jag försöker likna Eva Longoria.
3, Min bravoapelsinjucievodka i högsta hug!

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag skäms. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback