Idag satte Snuffe ner tassen!

Jepp imorse fick Snuffe nog när hon hörde att mitt mobilalarm började ringa. Jag la mobilen i sängen och snozade den. Då hoppar Snuffe upp i sängen och la sig pladask på mobilen och begärde att nu ska hon minsann ha gosetid! Naaw, hon e så söt. Så där låg hon och skulle bli kliad på magen och jag skulle minsann inte gå upp ur sängen. När jag väl tog mig upp så grymtade hon lite och tittade surt på mig. Hade gärna gosat hela dagen med min lilla hund, men matte måste jobba. Snuffe tuff i mitt hjärta<3


Äntligen, äntligen är jag tillbaka där jag slutade för cirka 4 år sedan! Träningarna har gått så himla bra den senaste veckan och jag är superladdad inför tävlingen på söndag, ska verkligen bli jättekul. Jag ska satsa, nu är det vinna eller försvinna i förklassen och sen satsar jag på dubbelnolla till att börja med i dem högre klasserna. Ska bli så grymt kul. Nu känner jag att nu rider jag igen, nu vågar jag rida som jag gjorde innan. Det är som ett tryck släpper från mitt hjärta och jag går med ett leende på mina läppar. Sen är det extra kul att jag nu också har börjat rida en ponny på lite tillridning tills den ska säljas, det får mig att tänka på den gamla goda ponnytiden. Det var tider det! Men tiden är nu och den är bra nu också.



Kommentarer
Postat av: camilla

Ey vart är din tävling på söndag? Kanske man kan kolla ;)

Postat av: Caroline

Lycka till på söndag!

2009-02-04 @ 13:39:51
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback