Inför alkohollås staten!

Hörde busschafförerna småprata innan om att det var för jävligt att dem blev stoppade av polisen ibland för alkoholkontroll. Men jag tycker inte det är mer än rätt! Egentligen borde busschafförer, tågchafförer, taxichafförer, ja alla chafförer, ha alkoholtest innan dem sätter sig och kör. Egentligen borde även alla bilar ha alkohollås, enligt min åsikt. Jag menar är man påverkad så ska man inte sätta sig i bilen och köra, inte i något läge. Så om jag blir statsminister så kommer jag införa alkohollås på alla motordrvna fordon, kanske även cyklar?

Hade den bästa alla-hjärtans-dag igår som man kan ha. Dagen blev riktigt lyckad! Så alla-hjärtnas-dag kanske inte är så pjåkigt ändå? Fick rosor levererade av ett blomsterbus på jobbet (HUR gulligt är inte det?) och sen var det en mysig restaurang. Hihi.
Tack J, för allt<3



I framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback