Ljusare tider? Ja, tack!

Så, nu är det en ny dag med nya tag! Har precis anmält mig till en hopptävling med Flisa den 21 feb så det ser jag fram emot. Den är i Perstorp men det har jag inte berättat för någon av mina föräldrar än, som ska köra. Bäst och göra det dagen innan så dem får en chock men inte kan säga nej eftersom anmälningen redan är betald =) Hellre det än och att dem gnäller lite än att dem säger tvärt nej. Jag har lärt mig! Har även kollar runt lite på Pay and Ride och den 7 mars är det dags för mig och Umka i Torn! Nu ska här tränas och tävlas för fullt!


Ijumed vårdvalet, eftersom jag jobbar på en vårdcentral hör jag att det snackas om det hela tiden..Är det dem blåas påhitt eller vad? Ja, i alla fall så ska man kunna hitta vårdcentraler på Internet så alla flippar ut över att man behöver en hemsida. Men i alla fall så ville dem ha med mig på bild. Jaha? Folk som känner mig vet att jag verkligen hatar att vara med på bild men dem lyckades övertala mig så nu finns jag snart på hemsidan. Ja, så intressant var det ja.


Min bror ska tydligen få åka till Roskillde festivalen i sommar! JAHA?! Det hade jag aldrig fått när jag var 17. Jag kommer ihåg att jag fick böna och be om att åka till Turkiet när jag var 18. Denna världen är inte rättvis! Det är det som är dåligt med att vara det äldsta syskonet. Föräldrarna är liksom mycket tuffare mot en och man är lite som en försökskanin kan jag känna. Men ja det är inte mycket att göra åt det, det är bara till att leva med det.


Efter resan i turkiet, 07!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä? Ska han dit? Vad avundsjuk jag blir!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback