Man ska inte impulshandla, inte hästsaker iaf

Dagen började med att jag vaknade upp och tänkte:
Åh vilken rolig dag detta kommer bli jag har tre hästar att rida!
Gick upp med ett glatt humör och kommer ut i köket..tittar ut genom fönstet, då regnar det och är sådär lagom rått. Jaha liksom, där sjönk glädjen en aning. En kort stund därefter fick jag ett riktigt roligt sms av min kompis, hon tofflade! Haha kunde inte sluta skratta för hon e så sjukt mycket anti toffling och nu e hon själv där. Suck på dig. Var sjävständig kvinna!=) Men iaf så var det inte särskilt kallt ute vilket gjorde att jag kunde rida ordentligt och inte frysa ihjäl, så det blev bra ändå.

Åkte till Flädie hästsportaffär sen. Behövde x-antal saker, men kommer man in en kvart innan dem stänger så blir det inte allt på en gång. Det blev ett par handskar, en tävlingsskjorta och ett hoppspö. Hoppspöt har fel längd och jag ångrar mig sjukt mycket att jag köpte det. Men så blir det när man impulshandlar. STORT minus dock att kalaset gick på 900. Jaha ja.

<------ En av dessa var du idag min vän! En riktig TOFFEL!!



Bästa ridhandskarna ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback