Myspys

Ikväll var det mys med stallgänget! Jag, Sarah, Hanna, Pernilla och Ullis bestämde oss för att vi skulle ha en riktigt fettis kväll, eller mest jag och Hanna. Först fick vi cykla halva Staffanstorp runt för att få ihop allting men tillslut stod allt mumisgt på bordet och det var bara till att hugga in. Min och Hannas måltid bestod av pizza, pommes, glass, godis och chips! Mmm mumsigt! Kände att jag gick säkert upp 4 kilo på kvällen också så det är riktigt härligt. Sen såg vi på Mamma Mia och fast man har sett den hundra gånger så är den bra, mestadels pga låtarna men iaf. Filmen gör att man känner hopp! Alla låtar kan man koppla till någon känsla eller någon händelse i livet. T.ex. Our last summer- Sommaren 06, min och Aklejas sista sommar tillsammans, Lay your love on me- Att våga älska på nytt, Mamma mia- Leva livet här och nu. Många känslor och tankar. Tack för ikväll tjejer!



Godis är gott!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack själv!:)<3 Men förlåt för att jag typ förstörde er kväll =/

2009-02-08 @ 03:01:29
Postat av: Lollo

Det gjorde du inte alls det!=) Hoppas det är bättre med dig nu<3

2009-02-08 @ 19:13:10
Postat av: Hanna

tack själv<33

2009-02-09 @ 17:46:16
Postat av: Hanna

vår mat var bääääst =DDDDDD<3<3<3<3

2009-02-09 @ 17:48:19
Postat av: Pernilla

tack själv! <33

2009-02-10 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback